تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2022-03-10

نرخ کلیک چیست؟ فرمول محاسبه + راهکارهای افزایش CTR جی ادز

کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. من سعی کردم خیلی کامل، بحث تبلیغات اینستاگرامی را برای شما باز کنم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

خیلی از این ویدئوها، مثل ویدئوهای آموزش کار کردن با محصولات می‌توانند طولی بیش از یک دقیقه داشته باشند و برای به اشتراک‌گذاری آن‌ها در اینستاگرام می‌توانید از IGTV استفاده کنید. اگر ایده‌ای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراک‌گذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، می‌توانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیه‌ی غذا به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید. استوری اینستاگرام نوعی محتوای گذرا است و بنابراین، نیازی نیست که زمان زیادی برای ایده‌پردازی یا طراحی بهترین اسلایدهای ممکن اختصاص دهید. استوری‌ها به برندها و افراد اجازه می‌دهند تا با اختصاص دادن وقت کمتر به طراحی، خلاقیت بیشتری از خود نشان دهند.

علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات تبلیغات خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و می‌توانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. کاربران انتظار دارند که آیکون شبکه‌های اجتماعی در فوتر وب‌سایت قرار داشته باشد. اگر شغل شما عکاسی است یا نیاز به انتشار تصاویر قبل و بعد از کار دارید، با استفاده از تکنیک‌هایی می‌توانید فید اینستاگرام خود را به وب‌سایتتان متصل کنید. برای مثال در تصویر زیر دیجی‌کالا، آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را در فوتر وب‌سایتش قرار داده است. نقدهای کاربران، به‌ویژه نظرات منفی در پست‌های تبلیغاتی، ممکن است تأثیر منفی بر اعتبار برند داشته باشد.

این ویژگی‌ها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر می‌شوند بلکه می‌توانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند. Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آن‌ها برخوردار شوید. Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید. از‌آنجایی‌که بیشتر ‌سایت‌ها برای وادار‌کردن کاربران به انجام یک اقدام تلاش می‌کنند، نرخ کلیک می‌تواند به بازاریابان دیجیتال کمک کند تا بفهمند چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست. بنرهای تبلیغاتی معمولا با ابعاد کوچک در سایت‌ها نمایش داده می‌شوند و استفاده مناسب و بهینه از این فضای کوچک، برای جذب بیشتر کاربران بسیار مهم است.

نمونه تصاویر جذاب تبلیغاتی برای بهبود CTR

  • نوع دیگری از تبلیغات که این مورد نیز بسیار مشاهده می‌شود، تبلیغات ویدیویی است.
  • {
  • از طرف دیگر، رتبۀ شما در کمپین تبلیغاتی مانند گوگل ادز براساس امتیاز تعیین می‌شود.
  • |}{
  • در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم.
  • |}
  • برای موثرتر کردن ربات‌های پاپ‌آپ اینستاگرام، باید به تنظیمات دقیق و هدف‌گذاری مناسب توجه کنید.
  • بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.
  • {
  • این نشان می‌دهد که اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی بلکه یک بازار قدرتمند برای برندها و کسب‌وکارها محسوب می‌شود.
  • |}

در این صورت می‌توانید ارتباط موثر و نزدیک‌تری با مخاطبان هدف برقرار کرده و کسب‌ و کارتان را یک قدم به موفقیت نزدیک کنید. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال جذب نیروی کار حرفه‌ای هستند، معمولاً از تبلیغات کلیکی در لینکدین استفاده می‌کنند. این تبلیغات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شغل‌های خود را به مخاطبان متناسب با نیازهای کسب‌وکار ارائه دهند. موفقیت یک کمپین تبلیغات کلیکی به نظارت مداوم و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها وابسته است. معیارهای عملکرد کلیدی مانند نرخ کلیک (CTR)، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و بازگشت سرمایه‌گذاری (ROI) اطلاعات ارزشمندی ارائه می‌دهند.

اینفلوئنسرها هم بر اساس تعداد فالوورها و هم بر اساس نوع فعالیتشان به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ایجاد اعتماد در میان مشتریان یکی از مهم‌ترین موضوعات روز بازاریابی و تبلیغات است. شما می‌توانید با تهیه‌ی یک مستند کوتاه و جذاب از کسب و کار، کارکنان و محل کار خود و به اشتراک‌گذاری آن در IGTV ارتباط صمیمانه‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک حساب کاربری تبلیغاتی در اینستاگرام، لینک است. برای حساب‌های کاربری دارای کمتر از ۱۰ هزار فالوور، تنها جایی که می‌توان لینک عملکردی در اینستاگرام قرار دارد، پروفایل است.

چرا نرخ کلیک مهم است؟

این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. درک مفهوم نرخ کلیک و راه‌های افزایش آن برای بهبود عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز به ویژه کمپین‌های سرچ ضروری است. بنابراین برای برآورد دقیق‌تر قیمت تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، باید به عواملی همچون نوع مخاطب، هدف‌گذاری، مدت زمان تبلیغ، و همچنین میزان تعامل مورد انتظار توجه کرد. در حالت کلی، هزینه‌ها می‌توانند از ۴۰۰ هزار تومان برای کمپین‌های محدود شروع شده و به بالای ۱۰ میلیون تومان برای کمپین‌های گسترده و هدف‌گذاری دقیق برسند. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا با استفاده از پایگاه کاربران گسترده این پلتفرم، دید و تعامل برند را افزایش دهند. راه‌های مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد.

جدا از عنوان، این توضیحاتی که زیر عنوان نشان داده می‌شود، باید باعث ترغیب کاربر برای کلیک‌کردن شود، طوری که حس کند الان چه چیزی در انتظارش است. همه‌جا پر شده است از اینکه عنوان جذاب معجزه می‌کند، عنوان باید میخ‌کوب کند، عنوان باید برخلاف جریان آب شنا کند و… از این دست گفته‌هایی که اهمیت انتخاب عنوان را به شما نشان می‌دهد. تعداد افرادی که روی لینک داخل ایمیل یا پیامک کلیک کرده‌اند تقسیم بر تعداد ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی که تحویل داده شده‌ است. در کپی کنار تصویر هم این ارزش و تفاوت را توضیح می‌دهد و بعد فراخوان ‌به ‌اقدام را درج کرده است. گاهی میزان CTR به طرح یا کانال نشر بنر ارتباطی ندارد، بلکه به ارزش پیشنهادی ما برمی‌گردد. اینجاست که اهمیت شناخت و آگاهی از روان‌شناسی مخاطب، خود را نشان می‌دهد.

برای مثال، اگر تبلیغ شما ۱۰۰۰ بازدید داشته باشد و کاربران ۱۰۰ بار روی آن کلیک کرده باشند، CTR  شما ۱۰% خواهد بود. بنابراین، هرچه پیشنهاد شما جذاب‌تر باشد، نرخ کلیک بالاتری دریافت خواهد کرد. در مورد مؤثرترین روش‌های افزایش نرخ کلیک در قسمت‌های بعدی مقاله بحث خواهیم کرد.

این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری خود را به نمایش بگذارید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت یا صفحات خود جذب کنید. اگر کسب و کار شما مرتبط با صنعت زیبایی، مد، لباس، جواهرات و … می‌باشد، تبلیغ کلیکی در اینستاگرام می‌تواند برای شما مناسب باشد. این شبکه اجتماعی معمولاً برای تبلیغ محصولات زیبایی و مد پرطرفداری است.

همچنین می‌توانید روزهایی در هفته و ساعاتی در روز را هدف قرار دهید که مخاطبان شما بیش‌تر در اینستاگرام فعال هستند. لازم به ذکر است این گزینه برای حالت «Lifetime» فعال است و اگر به صورت روزانه بودجه خود را تخصیص می‌دهید نمی‌توانید این تنظیمات را انجام دهید. اینستاگرام مارکتینگ، مبحثی است که با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است. با فعالیت اصولی و هدفمند در این شبکه اجتماعی ، می‌توانید کسب و کار خود را متحول کنید. به همین جهت «فرادرس» فیلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام را در ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۷ درس تدوین کرده است.

{

در این میان ادنگاه چگونه به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

|}

تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیس‌بوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیت‌های دسترسی, شرکت‌ها معمولاً به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی معتبر روی می‌آورند. این تبلیغات شامل پست‌های تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوری‌های تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند. هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند. در ایران, به دلیل رفتار کاربرانی که به استوری و ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی دارند, استفاده از تبلیغات استوری و Reels بازدهی بالایی دارد. الگوریتم‌های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به دیده شدن بهتر پست‌ها کمک می‌کنند.

اما جدای از موارد بالا، نوعی دیگری از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد و آن هم تبلیغات از طرف خود اینستاگرام است. یعنی اینکه حساب خود را شارژ می‌کنید و اینستاگرام در ازای آن، پست شما را برای افراد بیشتری نمایش می‌دهد. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودن‌مان، اما هستند شرکت‌هایی که به‌صورت واسطه این‌کار را انجام می‌دهند. سعی می‌کنم در مقاله‌ای جدا، به‌طور کامل تبلیغات اسپانسری را بررسی کنم. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است.

مثلاً تصویر زیر، استفاده از میانگین نرخ کلیک لینک‌های سایت در نتایج سئو می‌باشد. آگهی‌نویسی موثر جهت جلب توجه کاربران و تشویق آن‌ها به کلیک روی آگهی بسیار مهم است. آگهی باید مختصر، متقاعدکننده و به‌صورتی طراحی شود که با مخاطبان هدف هم‌احساسی شود. ایجاد یک فراخوان به‌عملی (CTA) قوی می‌تواند تأثیر زیادی در نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (Conversion Rate) داشته باشد. تحلیل نتایج پس از اجرای تبلیغ، از اساسی‌ترین مراحل بهینه‌ سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام است.

هر رنگ و تصویر تأثیر روانشناختی منحصربه‌فردی بر مخاطب می‌گذارد و می‌تواند به شکل غیرمستقیم در تصمیم‌گیری آن‌ها تأثیرگذار باشد. برای اینکه تبلیغات شما بیشترین تأثیر را داشته باشد، باید رنگ‌ها و تصاویری را انتخاب کنید که به‌درستی پیام و هویت برند را منعکس کنند و در عین حال احساسات مثبتی را برانگیزند. برای مثال، رنگ‌های گرم مانند قرمز و زرد باعث ایجاد حس هیجان و فوریت می‌شوند، در حالی که رنگ‌های سرد مثل آبی حس آرامش و اعتماد را تقویت می‌کنند.

اگر اجازه دهید این موضوع را برای نتایج جست‌وجو و تبلیغات جداگانه بررسی کنیم. به عبارتی، عملکرد کمپین تبلیغاتی و بهینه‌سازی آن تا حدود زیادی به نرخ کلیک گره خورده است. اگر بعضی از تبلیغ‌ها کلیک کمتری دریافت کرده‌اند، سعی کنید جزییات مختلف رامطابق با یافته‌هایتان تغییر دهید. اگر این کار کمکی نکرد، تبلیغ را متوقف کنید تا نرخ کلیک کلی را خراب نکند.

تبلیغات موفق در اینستاگرام نیازمند استراتژی‌های دقیق، شناخت مخاطب، استفاده از محتوای جذاب و بهینه‌سازی مداوم است. با استفاده از استراتژی‌هایی مطرح شده، می‌توانید تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا کنید. در نهایت، ترکیب این اصول با استفاده از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا به نتایج ملموس و پایدار دست پیدا کنید. از تبلیغات استوری و فید گرفته تا تبلیغات ریلز و شاپینگ، هر یک از این فرمت‌ها می‌توانند با استراتژی‌های مناسب، به افزایش تعامل و فروش کمک کنند.

تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند.

تبلیغات فید به طور طبیعی در میان پست‌های دیگر کاربران نمایش داده می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که این محتوا جزء پست‌های عادی است. در دنیای تبلیغات آنلاین، دیگر روش‌های سنتی مانند بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی، آن‌چنان که باید، کارآمد نیستند. کاربران امروزی تمایل دارند که با برندها تعامل داشته باشند، داستان آنها را بشنوند و تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده دریافت کنند.

اگر متوجه شدید که تبلیغات شما CTR پایینی دارد، درمورد مخاطبان هدف خود تجدیدنظر کنید. شما ممکن است افراد مناسب را هدف قرار ندهید که به CTR پایین منجر می‌شود. اگر فقط براساس یک یا دو عامل مانند سن و جنسیت، افراد را هدف قرار می‌دهید، لایه‌های بیشتری اضافه کنید.

در ادامه، به بررسی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی استفاده مؤثر از آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات در اینستاگرام این است که برای هر نوع کسب‌وکاری، از برندهای بزرگ گرفته تا استارتاپ‌های کوچک، کاربرد دارد. فرقی نمی‌کند که در حوزه مد و فشن، تکنولوژی، خدمات زیبایی، آموزش، گردشگری یا حتی صنایع غذایی فعالیت می‌کنید، اینستاگرام می‌تواند به شما در افزایش برندآگاهی، تعامل و فروش کمک کند. قرار دادن حجم زیادی از اطلاعات متفاوت و متفرقه در یک محتوای تبلیغاتی، موجب سردرگمی کاربران می‌شود که در این صورت، احتمالا نادیده گرفتن آن بنر و کاهش نرخ کلیک بسیار بیشتر خواهد بود. برخی از افراد برای طراحی یک بنر آنلاین سعی می‌کنند طیف وسیعی از افراد با سلایق و ویژگی‌های بسیار متفاوت را هدف قرار دهند که این کار سبب کاهش نرخ کلیک می‌شود.

این اهداف می‌تواند شامل برندسازی، افزایش فالوور، افزایش فروش و … باشد. مهم نیست که هدف شما از تبلیغ چیست، مهم این است که تبلیغ خود را به‌درستی انجام دهید تا بازدهی لازم را از آن بگیرید. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است.

گروه‌های مخاطبان شما نباید خیلی گسترده باشند تا پیامی که می‌خواهید منتقل کنید به راحتی با آن‌ها هماهنگ شود. برخی پلتفرم‌ها و ناشران تبلیغ، دسته‌بندی‌های مشخصی از مخاطبان و محتواهای خود دارند. با این اطلاعات می‌توانیم دقیقاً همان گروه از مشتریان بالقوۀ خود را هدف قرار دهیم.

این کار بخش زیادی از هزینه‌ها و ریسک‌های ما را کمتر می‌کند و کمک می‌کند که پروموشن و بنری مطابق با سلیقۀ آن‌ها طراحی کنیم؛ بنابراین دیگر افزایش کلیک بنر تبلیغاتی چیز دور از دسترسی نخواهد بود. وقتی سعی دارید نرخ کلیک را در کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اینکه چطور CTR را زیاد کنید به این بستگی دارد که نرخ کلیک استفاده شده در چه حوزه‌ای از دیجیتال مارکتینگ را می‌خواهید افزایش دهید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

اگر با تنظیم بودجه در فیس‌بوک، گوگل ادز و سایر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال آشنا باشید، این قسمت برای شما ساده خواهد بود. هر زمان احساس کردید بودجه به درستی تخصیص نیافته است و به هدف موردنظر دست نمی‌یابید، کمپین خود را متوقف کنید. حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است.

البته، بیشتر افراد برنامه پیش‌فرض را انتخاب می‌کنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز می‌کنند. قرار دادن آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی در فوتر ایمیل، روشی مناسب برای تبلیغ آن‌ها است. البته این کار تبلیغ پیج اینستاگرام به حساب نمی‌آید اما به کاربران دسترسی بیشتری به پروفایل اینستاگرام شما می‌دهد. همواره برخی از مشترکان ایمیل، مشتریان وفادار یا راغب باکیفیت هستند که ممکن است از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی شما، از جمله اینستاگرام را دنبال کنند. یکی از ویژگی‌هایی که در آینده نزدیک به احتمال زیاد رشد خواهد کرد، محصولات مبتنی بر اشتراک‌گذاری است. اینستاگرام به برندها این امکان را می‌دهد تا از طریق استراتژی‌های تبلیغاتی خود، مشتریان جدید جذب کنند و از قدرت توصیه‌های دوستان بهره‌برداری کنند.

در تبلیغاتی که قرار می‌دهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، می‌تواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وب‌سایت‌تان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغ‌گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است! احتمالاً تبلیغاتی را دیده‌اید که کپشن نامرتبی دارند و همینطور آی‌دی پیج، چندین‌بار تکرار شده است. در اینجا، مشخص است که آن یک تبلیغ است و معمولاً کاربر، خیلی زود از روی تبلیغ رد می‌شود و به سراغ پست بعدی می‌رود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این لینک